søndag 15. april 2012

Stripestatus - Stripe status


På tide med en stripestatus igjen. 29 av 33 striper er på plass. Bare 4 igjen før nok et pledd er ferdig heklet.

Time for a stripe stratus again. 29 of 33 stripes are done. Only 4 left before another blanket is finished.

Jeg har vært flink pike og festet de fleste trådene allerede. Ferdig til helga, kanskje?

I've been a good girl and sewn in most of the thread ends already. Done by next weekend, maybe?
 

Fargerikt detaljbilde. Dette er den puta jeg er mest fornøyd med. Når pleddet er ferdig, har jeg igjen kun en pute til før jeg kan si meg fornøyd med denne fargeskalaen for en stund.

Colourful closeup. This is the pillowcase I'm most satisfied with. When the afghan is done, I only have one pillow left before I'm done with this colour scheme for a while.

Inga Helene

12 kommentarer:

  1. Dette er virkelig farger som gleder og gir energi! Du er virkelig produktiv, må jeg si! Kjempefint arbeid! :-)

    SvarSlett
  2. Kjempe flott teppe....fekk lyst å prøve. Knall bra....

    SvarSlett
  3. Så nydelig! Liker de glade fargene :)

    SvarSlett
  4. Herlig teppe! Man blir glad av å se et slikt farerikt teppe, ikke minst å ha det over seg:))

    SvarSlett
  5. What a wonderful afghan, just beautiful.

    SvarSlett
  6. The colours look great on the gray sofa.

    SvarSlett
  7. it is beautiful,stunning colors!
    you are going fast, don`t you have any pain in your hands or fingers?
    i still have to wait before i can crochet or knit again after some crochet work!
    greetings

    SvarSlett
  8. Wow! Jeg blir helt glad av å se på disse bildene! Kan bare forestille meg hvor sprudlende det er å være hjemme i stua di! :)

    SvarSlett
  9. Så mye herlige farger! Blir glad av sånt! : D

    SvarSlett
  10. I really enjoyed your crochet works. I've already became a fan of your works :)

    SvarSlett
  11. Where can I get the patterns? I love your work.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails